En kjendis sang på bussen

Det hender jo at man har med seg enkelte passasjerer, og som man også ser på tv i ny og ne.

Det er det vi kaller på godt norsk en kjendis.

Hadde med meg denne kjendisen flere ganger på min rute.

Dette skjedde på den tiden da jeg kjørte på strekningen Arendal – Kristiansand med TIMEkspressen.

Da det nærmet seg den tiden da min eldste datter skulle gifte seg – hadde jeg så lyst å finne på noe ekstra og uventa for henne og min kommende svigersønn.

Visste at denne kjendisen hadde med seg sin gitar, for den lå i luka på bussen.

Jeg spurte om han kunne tenke seg å sende en liten hilsen til det kommende brudeparet.

Vet du, det ville han.

Og på ankomst i Arendal gikk han ut, og vi sammen fant gitaren i luka.

Han var ikke sen med å pakke opp gitaren, og jeg fant frem mobilen.

Han sang, og han tok seg også tid til å formulere noen fine og velvalgte ord til brudeparet.

Og for meg var det en liten ekstra bonus, og som jeg kunne vise på storskjerm i selve bryllupet.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg