Jeg hørte at du er så god til å synge

Av og til når jeg har med personer i den yngre garde å gjøre, så liker jeg å kunne tulle litt med enkelte.

Kan liksom ikke la være å gå ned på, eller opp på om du vil – til de sitt nivå.

En ung gutt fikk satt seg godt til rette i sitt bussete, og jeg kunne se at han var klar for en busstur.

I det alt var klart sa jeg til han: – Jeg hørte at du er så god til å synge?

Illustrasjonsbilde

 

Det kunne visst stemme, for han svarte kontant: – Ja, og hvem har sagt dette til deg?

Fornøyelig å se reaksjonen på gutten.

Tror han følte seg litt som en kjendis – en liten en iallefall.

Det virket som han var vant med å bli kjent igjen og vant med å få litt skryt.

Jeg var i grunnen heldig med den.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg