En kaffekopp

Når man kjører på en strekning så er det ikke alltid like lett å komme seg ut av sitt bussete.

Ikke før man er på endestasjonen normalt, ikke alltid der heller om man er forsinket.

Jeg kom en gang til en rutebilstasjon midtveis, og ut derfra kom en kollega ut med en kopp varm kaffe.

– Alf Otto, den er til deg!

Illustrasjonsbilde

 

Tror ikke den kollegaen vet hva den handlingen betydde for meg.

Jeg ble så overrasket og takknemlig – så uventa!

Slike ting kan glede veldig i en til tider stresset hverdag.

Kanskje vi alle skulle bli flinkere til å glede minst en person hver dag.

Ta en telefon, be noen på besøk, finn på noe sammen.

Kanskje si noe fint til noen der du er – iallefall et “Hei”.

Jeg har lyst til å bli flinkere på det.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg