Klem fra ei god jente

Jeg kom kjørende inn på den gamle rutebilstasjonen i Grimstad.

Der skulle folk både av og på.

Da alle var blitt billettert fikk jeg høre en stemme si:

– Oij, der var onkel, jeg må bare gi han en klem!

Ei jente snudde og kom tilbake.

Der stod plutselig ei av de jentene jeg er onkel til i døra på bussen min.

Ann Kristin. Bilde er lagt ut med tillatelse.

 

Selveste Ann Kristin.

Hun ville gi meg en klem enda hun ikke skulle være med på bussen.

Kan tro at jeg som onkel satte pris på å få den klemmen.

Hun gjorde det enda bussen var full av folk.

Og i hennes alder den gangen så var ikke det helt vanlig at ungdommer gjorde slik.

Jeg ble så stolt og takknemlig – heldig som har en slik familie.

Hun har rørt meg til tårer mer enn en gang med sin fine væremåte.

En raus person som jeg er stolt over å få være onkel til.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg