Mitt barnebarn på sin første busstur

Mitt barnebarn, William hadde i dag sin aller første tur i buss.

Jeg er stolt over å få være morfar til en slik flott gutt.

I det jeg kjørte inn på Fianesvingen for å få ombord, William, hans foreldrene og min kone – så hoppet han av glede.

Man kunne se det lang vei.

Det virket som om han skjønte at noe ekstra skulle skje.

Da døra ble åpnet kom han rett opp i fanget mitt, en opplevelse som var så fin.

Så i dag ble det en historisk dag for, William.

Her beskuer han turen fra sitt eget sete.

Kunne jo ikke ha han i fanget mens jeg kjørte, selv om han sikkert kunne tenkt seg det.

Kanskje en fremtidig bussjåfør?

De skal tidlig krøkes vet du.

I dette innlegget er både navn, tid og sted riktig, og ikke endret på.

Det er lagt ut med tillatelse fra foreldrene.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg