Jeg har fått kjæreste

En flott gutt, gikk i tredje klasse – kom inn i bussen med et stort smil.

Jeg kunne se det lang vei at han var veldig glad.

Det første han sa var: – Alf Otto, vet du – jeg har fått kjæreste!

– Ja vel, svarte jeg – så fint, – gratulere!

– Hvor lenge har dere vært sammen?

– Vi ble sammen i dag!

Det er tillit og oppmuntring å få høre, kan leve en stund på slike gullkorn.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg