Litt engelsk, men mest norsk

En av mine yngre passasjerer hadde for kort tid siden hatt seg en tur til utlandet sammen med sin familie.

Stolt som han var kunne han fortelle at der hadde han fått seg en ny venn.

Jeg spurte enkelt om han hadde fått seg en spansk venn – siden han hadde vært der nede?

– Nei, ikke helt! – svarte gutten.

– Min nye venn er litt engelsk, men mest norsk!

Gutten avsluttet sin busstur med å si: – Og så husker jeg ikke helt hva min nye venn het!


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg