Mitt nærvær er en gave

Der er noe som gleder meg stort – det er når jeg får ha med meg slagferdige og humørfylte passasjerer.

Som har et svar eller en replikk som bare kommer så naturlig.

Her står jeg klar til avgang i Risør 24. September 2019.

 

En passasjer var med meg på turen inn til byen.

Han lurte på om det var meg som skulle kjøre neste tur ut igjen.

– Ja, det er meg! – svarte jeg.

– Da ser du meg igjen! – sa passasjeren i det han nærmet seg fremdøra.

– Fint, da har jeg noe å glede meg til! – sa jeg tilbake.

Da snudde han seg og sa: – Det skjønner jeg – for mitt nærvær er en gave!

Det ble smil og latter for oss begge, ja for alle de som fikk dette med seg i bussen.

Bare det å komme på det liksom – helt fantastisk.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg