Jeg ble veldig overrasket

Det er ikke til å legge skjul på at jeg liker veldig godt sang og musikk, og gitarspill er ikke noen unntak.

Jeg hadde ofte med meg en skoleelev med på bussen og vi snakket ofte om musikk.

Illustrasjonsbilde

 

Han spiller også gitar og dermed hadde jeg så lyst å gi han et tips om enda en av mine favoritter på YouTube, men i det han gikk ut av bussen ble det liksom ikke tid til å høre selve melodien.

I det han gikk ut av bussen jeg tenkte at dette fikk han ikke med seg.

Jeg noterte tipset mitt på en liten lapp når jeg kom til endestasjonen og la lappen i veska mi til neste gang jeg skulle treffe han.

Han var jo en av mine faste passasjerer, så en dag ville jeg treffe han igjen – det visste jeg.

Da jeg flere dager senere fikk samme gutt ombord hadde jeg lappen klar.

Da sa han: – Jeg har hørt på dem – de var flinke, faktisk veldig flinke!

For meg var det utrolig gøy.

Han hadde altså klart å memorere dette “Country guitar Jam – Porter McClister & Matheus Canteri”.

Denne fremførelsen kan du selv få høre her om du trykker på linken under.

 

Jeg ble veldig overrasket at han husket dette.

Det var også litt stas for meg at han også likte slik gitarspill.

Vi hadde og fremdeles har det veldig koselig på bussen.

Å treffe personer med felles interesse da går turene og stunden fort, nesten for fort.

Har du merket det?


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg