Det ble ikke så diskret som det kunne ha vært

Jeg hadde med meg noen flotte skolebarn.

Kjørte midtskyss ut fra Holt barneskole og alle satt riktig så fint – god stemning var det.

Alle var festa i hvert sitt setebelte – ja alt var bare en fryd på den turen, men jeg kunne ikke annet enn å smile litt for meg selv da en av guttene skulle gå av.

Gutten satt nemlig litt feil med hensyn til plassering – han satt på innsiden ved vinduet og hadde en kamerat han måtte komme seg forbi.

Illustrasjonsbilde, tatt 03.06.13.

 

En han måtte kravle over med sin skolesekk og gym-tøy for å komme av ved sitt stopp.

Gutten måtte støtte seg litt med hånda på nabosete – da uheldigvis med hånda som da kom mellom bena på sin kamerat i midtgangen.

Da fikk jeg høre en lys guttestemme rope – ja nesten i fasett: – Ikke ta meg på tissen!

Det var et tak som ikke gikk upåakta hen kan du si.

Kameraten i midtgangen var ikke sen om å få sagt i fra om at han var vel nære sine beskytta områder i det gutten skulle kravle over.

Tror det ble litt flaut for de begge, men jeg tror ingen ble skadet av opptrinnet.

Jeg har smilt mange ganger av denne opplevelsen, også i skrivende stund.

Du kan si det ble ikke så diskret som det kunne ha vært.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg