Hundebæsj i bussete

Jeg fikk en dag se at der var en brun flekk i bussete.

Illustrasjonsbilde

Først trodde jeg det var sjokolade.

Jeg gikk frem for å hente litt papir og noe sterkt middel.

For denne flekken ville jeg ta bort.

Da flekken hadde skifta plass over til papiret, tok jeg det opp til nesen.

Til min store forskrekkelse fikk jeg kjenne lukten av avføring.

Sikkert noen som har hatt hundebæsj med seg inn under skoen, og deretter tatt bena opp i sete.

En dag jeg var i det humoristiske hjørne – og mange av skoleelevene hadde sine ben oppe i setene – sa jeg i fra til dem:

– Dere må gjerne ha bena i sete, men vær grei å ta av skoa!

– En av dere sitter nå på en hundebæsj – fra en som gjorde som dere!

Da kom bena fort ned på gulvet.

Alle som en hoppet til for å sjekke sin egen rumpe.

Litt fornøyelig også.

Jeg sa ikke hvilket sete, og heller ikke at flekken nå var tatt bort.

Noen hemmeligheter må man som bussjåfør ha.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg