1,5 år og busspassasjer

En stolt far og hans 1,5 år gamle sønn var med meg en dag på bussen.

En av bussene jeg kjørte fast. Bilde er tatt på Tingsaker i Lillesand (i tomkjøring)

Da jeg hjalp dem ut med barnevogna – sa faren: – Det var dagens høydepunkt for sønnen min – det å få kjøre med buss!

Det er kanskje fremtidens bussjåfør jeg hadde med meg?

Guttungen gliste fra øre til øre, og vinka til meg – i det jeg forlot dem på Bjørndalssletta i Kristiansand.

Takknemlig for slike oppmuntringer.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg