Ønsket meg god helg på feil dag

Vi har vel alle tatt feil i å hvilken dag det er.

Kanskje har ikke du som leser gjort det, men har du alltid stålkontroll på det?

En kar ønsket meg “God helg” og det på en mandag!

Jeg kunne ikke annet enn å smile litt da, for enten var han veldig tidlig ute eller så var han alt for sen.

Illustrasjonsbilde, tatt i Risør 23.08.19

 

Jeg fikk ikke tid til å reflektere så mye på det i det han hasta ut fremdøra mi – jeg sa bare som jeg ofte sier:

– Velkommen igjen!

Jeg tror ikke han fikk de ordene med seg i sin iver i å møte den som ventet på utsiden.

Det er så fint å se når to som er glad i hverandre møtes etter lang tids fravær.

Da betyr liksom ikke tid, sted eller om noen ser på – noen ting.

Kanskje ble det “helg” hele uka for de to – og at det var derfor han var litt feil justert på dagene.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg