Hilser på bakhjulet

Av og til så kommer enkelte i ens ærend frem igjen for å si: – Takk for turen, ha det bra!

Det skjer fra tid til annen, enda de går bakover for å sitte på selve turen.

Dette har skjedd til og med om de har sittet i baksetet og det er veldig koselig når det skjer.

Noen gjør det også idet de går ut bakdøra, men står der i midtgangen til de ser at jeg jeg ser dem i speilen før de vinker farvel til meg.

Det gir meg en utrolig god følelse, men jeg forventer ikke at alle skal gjøre dette altså.

For all del, føl deg fri om du er min passasjer – det skulle bare mangle.

Men en jeg har lagt merke til er en som går ut bakdøren og på utsiden vinker han alltid til bakhjulet.

Da hiver han ut lanka i vannrett posisjon og vifter litt – merkelig.

Illustrasjonsbilde

 

Har av og til lurt på om det vinket er ment til meg eller om det bare er en symbolsk handling.

Bakhjulet responderer ikke, det kan jeg love deg – det har det aldri gjort og det kommer det nok aldri til å gjøre heller.

Jeg ser han jo i min høyre speile, men jeg vet ikke om han vet om det.

Dette skjer så godt som hver gang denne mannen er med meg.

Kanskje jeg burde spurt han?

Litt komisk rett og slett, for jeg ser jo bare ryggen på han i det han vinker imot det berømte bakhjulet.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg