Han så ikke seg selv på tv

En av passasjerene mine ble intervjuet av et tv-team i forbindelse med et arrangement i byen.

Han sa i fra til meg om at han skulle komme på nyhetene.

Jeg benket med foran tv på den aktuelle tiden, men fikk dessverre ikke se noe til min passasjer.

Da jeg noen dager senere traff han igjen måtte jeg jo si at jeg ikke fikk sett noe til han – enda jeg så hele sendingen.

– Det gjorde ikke jeg heller! – svarte mannen tilbake.

– Jeg ser meg selv kun i speilen når jeg tar skjegget! – svarte mannen tilsynelatende litt oppgitt.

– Er det hardt å se seg selv i speilen? – spurte en medpassasjer som kjente mannen godt.

De begge lo godt av det hele.

Han kunne heldigvis svare for seg og han svarte godt tilbake:

– Det er hardt å se seg selv! – svarte han og lo enda mer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Illustrasjonsbilde, tatt på vei ut fra Risøya 16. Juni 2023

 

Han hadde veldig god humør denne karen, men kanskje litt skuffet over at ikke innslaget kom som lovet – han så ikke seg selv på tv.

Det hadde jo vært gøy å sett en kjent passasjer på nyhetene – såpass ærlig skal jeg også være.

Jeg tror det kunne blitt et fint innslag.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg