Fikk salat av ei ung jente

Vi nærmet oss stoppestedet der ei ung jente skulle til å gå av bussen.

I det jeg ønsket henne en god kveld fikk jeg i samme øyeblikk overlevert en liten boks med selvlaget salat hun hadde laget på skolen.

– Den må du ha! – sa hun og smilte.

Jeg ble så overrasket og svarte henne: – Den må jo du ha selv!

– Jeg har to til i sekken – så den er til deg!

Jeg tok et bilde av den første skiva som jeg vil dele med deg som leser.

Salaten smakte utmerket.

 

Det var en uventa ting å få, men du så koselig gjort.

At ei jente i den alderen har en slik omtanke for andre mennesker gjorde inntrykk.

Jeg måtte bare dele det.

Traff henne igjen dagen etter og gav henne en god tilbakemelding på hennes mesterverk.

Håper jeg en dag kan få oppskriften – for salaten gav mersmak.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg