Det har blitt litt kaldere nå

En av mine passasjerer går på trening i Arendal.

Han pendler regelmessing på faste dager mellom Risør og Arendal.

Det er en livsglad gutt, en med masse godt humør.

Men jeg ble svar skyldig da han sa ved ombordstigning: – Det har blitt litt kaldere nå! – og gikk slik kledd.

Bilde er lagt ut med tillatelse av Jonas.

 

Snøen lavet ned, og ute var det fryktelig surt og kalt.

På bussen har vi det jo alltid godt og varmt – det vet han, så det er vel derfor han kan gå slik.

Fordelen var at han var rett antrukket til selve treningen, og sparte seg for litt skift.

Alltid koselig med slike hyggelige ungdommer som følger oss på bussen.

Her ser du bussen jeg kjørte.

Bilde er tatt samme kveld i februar – i Risør.

Bilde er tatt i Risør den 03. februar 2020.

 

Som du ser så var det ikke rart at jeg ikke fikk svart han på kommentaren.

“Det har blitt litt kaldere nå”

Fryser bare ved tanken.

For meg er det gullkorn i hverdagen.

Jeg er takknemlig for at jeg fikk lov å dele dette med dere også.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg