Vann velta inn i bilen

Kom kjørende med bussen min og midt i veien foran meg lå der en stor vanndam.

Kunne ikke unngå den.

Ut fra bensinstasjonen på Ubergsmoen stod der en bil som venta på klar bane.

Jeg fikk se at sjåføren av denne bilen sveivde som en gal for å få opp sitt side vindu.

Sveivingen begynte han på for sent.

Mitt forhjul lagde en mega flod av vann, og den gikk rett inn i sidevinduet hans med glans.

Han stod såpass nærme, så dette var ikke til å unngå.

Illustrasjonsbilde

 

Vil tro at buksa hans og hele sete ble kliss vått.

Ikke fint å le av folk, men hva skulle jeg gjøre?

Når man kjører og ser for sent at noen sitter med sidevinduet sitt åpent rett ved en vanndam – da ber de om litt påfyll.

Det fikk han.

Han fikk ikke litt, men mye, vannvittig mye.

Jeg tror nok at han snakket litt med seg selv etterpå, der var nok mange ord som stod i kø for å bli uttalt da.

Tror kanskje tyggisen hans også ble skylla ut i det vannspruten traff ansiktet hans og munnen stod pip åpen..

Han skulle nok ha hatt dette ugjort om han hadde fått valgt.

Jeg får heller be om unnskyldning om den rette bilføreren leser dette.

For jeg gjorde det ikke med vilje.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg