En sang som drar frem gode minner

Det er rart, men enkelte sanger drar frem gode minner.

Med denne sangen så går ofte tankene til en spesiell passasjer som jeg hadde gleden av å ha med på bussen mange ganger.

Illustrasjonsbilde

 

Det hendte ofte at vedkommende hadde fått i seg noen dråper for mye – det gjorde han til tider veldig frimodig på bussen.

Av og til evnet han seg selv god nok til å kunne synge for de rundt seg.

Denne sangen var da ofte på repertoaret.

Her kan du høre melodien selv.

 

Man kunne ofte høre hans stemme i hele bussen, ja også for de som satt langt bak – så noen mikrofon var ikke nødvendig i hans tilfelle.

Han spredte glede og munterhet.

Jeg blir faktisk litt tankefull i skrivende stund – når jeg hører denne melodien, for veldig mange gode minner dukker opp fra en svunnen tid.

I dag er mannen borte, en stemme har stilnet.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg