Ville ikke bli ansatt

En av de faste kom på bussen.

Vi har alltid kunne prate om løst og fast, og denne karen går ikke rundt grøten når svar skal gis.

Vi kom innom dette med kjærlighet og om den var like sterk.

Illustrasjonsbilde

 

Jeg visste jo at han hadde ei i kikkerten.

– Hun ville ikke være ansatt! – svarte han.

– Hva mener du med det? – spurte jeg litt overrasket.

– Hun ville ikke være kjæreste! – var svaret på det.

Han fikk iallfall et svar, det er det ikke alle som er like gode på.

Jeg fikk oppmuntret han med å si at der er flere fisk i havet.

Det er ikke alltid det blir slik man tror.

Kanskje du som leser også har opplevd det?

Når dører lukkes – åpnes andre.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg