Jeg traff to av mine passasjerer på butikken

Jeg traff to av mine passasjerer på butikken og det så ut som om de lurte veldig på å hvem jeg var sånn egentlig.

De så jo at jeg var bussjåføren dems, men de ble veldig overrasket over at jeg også visste å hvem foreldrene dems var.

Bilde er tatt første dag som stasjonert på Vegårshei, 22. August 2022.

 

Jeg fortalte dem at jeg var jo en sambygding og at jeg også hadde gått på samme skole som de her på Vegårshei.

Måtte jo fortelle dem at jeg nå var blitt stasjonert her på Vegårshei, så heretter ville de nok ser mere til meg også.

Det fine var at da jeg skulle videre mellom butikkhyllene for å finne surkål som jeg selv var ute etter sa den ene:

– Surkål ja, det vet jeg hvor er! – og hun viste meg veien til rett reol og riktig hylle.

Det kaller jeg fint gjort.

Å ha med seg slik flott og veloppdratt ungdom er jo bare helt nydelig.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg