Har du husket julegave til mannen

– Har du husket julegave til mannen? – spurte jeg en av mine faste passasjerer.

– Det har jeg! – fikk jeg kontant til svar.

Illustrasjonsbilde

 

I samtalen fikk jeg høre at hun gav et kurs hos kokken Arne Brimi til mannen.

Full kost og losji og med seg hjem fikk han kunnskap fra kurset og en kokebok som gave.

Egentlig ble det en gave til seg selv, for etter det besøket der kom hun nå hjem til ferdig middag – laget av mannen.

Hun fortalte videre at mannen fikk selveste Arne med seg på kjøkkenet som veileder og instruktør.

Mannen hennes fikk gode ideer til gode oppskrifter og tips som kunne brukes for hele familien.

På kurset fikk han også forslag til drikke tilpasset til de forskjellige rettene.

Utrolig kreativt tenkt og gjort – noe å tenke på for de som liker å lage mat.

Kvalitet koster, men dette var kanskje noe å tenke på for de som har alt.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg