Første dag på nytt stasjoneringssted

Det var en stor glede å få komme tilbake til min egen hjembygd, Vegårshei.

Jeg fikk mange gode minner på min første dag på Vegårshei da jeg fikk kjøre der jeg selv satt på som guttunge til og fra skolen.

Ombord den dagen hadde jeg med flere kjente fjes.

Tidligere naboer, familie og andre kjente som jeg tidligere har hatt med meg da jeg for mange år siden kjørte her oppe.

Her står jeg klar til første tur som da gikk til Solheim, en plass jeg ofte ble med min bussjåfør som guttunge.

 

I Arendal traff jeg også en god kollega og venn, Lasse Gjeruldsen.

Lasse har jeg kjørt sammen med da han tidligere hjalp oss i østregionen.

Han er også en av dem som jeg virkelig har som forbilde.

Alltid blid, har en egen evne til å lytte og god til å gi gode råd.

Lasse ville gjerne ha bilde av oss og en annen kollega stilte velvillig opp som fotograf.

 

Bilde ble tatt på utsiden av pauserommet i Arendal 22. August 2022.

 

Jeg må innrømme at jeg er heldig som har så mange gode kollegaer rundt meg.

Heldig som får ha så mange fine og ekte mennesker ombord.

Godt å treffe skoleelevene igjen etter en så lang ferie både for dem og etter min egen fire ukers ferie.

I skrivende stund var det også min første dag på jobb etter endt ferie.

Nå ble det mye meg i dette innlegget, men de som kjenner meg vet hvor mye jeg har sett frem til denne dagen.

Det ble liksom en merkedag for meg på mandag 22. August 2022.

Jeg ser frem til å få være der jeg føler meg helt hjemme – selv om jeg har hatt det fint der jeg til nå har kjørt.

Det er noe som heter: – Borte bra, men hjemme best!


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg