Prata med meg selv

Dette innlegget er ikke akkurat noe å skryte av.

Hold det for deg selv er du snill 😉

Men det er en del av mitt liv som bussjåfør dette også.

Jeg hadde sittet å snakket med en hyggelig passasjer, og det over en god og lang strekning.

Men jeg glemte at han hadde flyttet på seg, og nå satt lengre bak.

Jeg snakket og forklarte, og tenkte: – Så rart at der ikke kommer noe respons!

Følte jeg snakket for døve ører.

Jeg ble litt flau.

Illustrasjonsbilde

 

For der satt passasjerer som smilte.

Du vet de skjønte det hele, og de skjønte at dette nå gikk opp for meg – jeg hadde snakket med meg selv.

Nå har jeg heldigvis en handsfree i øret om det skulle skje igjen.

Da ser det iallefall ikke så galt ut om det skulle skje.

Men, det er jo koselig om noen kan få seg en liten latter – og på min bekostning.

Da er det ikke så galt at det ikke er godt for noe.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg