Måka som traff frontruta

Ikke hver dag man får ei stor måke dundrene inn mot frontruta.

Og ikke ofte at slike gjester forblir med videre på reisa.

Men det skjedde meg.

Kjørte den gangen på TIMEkspressen mellom Arendal og Kristiansand.

Bildene er tatt 27.06.08, i speilen ser du måka hengende.

 

Det er ikke til å legge skjul på at det dunket kraftig da måka traff frontruta  på bussen – det dunket hørte man godt.

På den turen hadde jeg med meg en passasjer som fikk tatt bilde av denne ekstra gjesten.

Måka ble hengende i side-speilen min, og ble der til jeg ankom førstkommende busstopp som var på Nedenes.

Men for de som lurte, så døde fuglen momentant i sammenstøtet.

Bildene er tatt 27.06.08, og her ser du litt av vingene i sidevinduet.

 

På Nedenes fikk måka endelig “gå av” bussen, og vi kunne fortsette vår ferd videre mot Arendal.

Kunne liksom ikke la henne henge der inn mot byen – som et lite trofe liksom.

Det skulle tatt seg ut.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg