Det var faktisk litt godt

To gutter satt og tøysa litt for gøy – og den ene klabba til den andre ved et lite uhell.

Da så jeg gutten ble sittende med munnen vid åpen, og så forskrekket som han ble – måtte jeg jo gi mitt bidrag til medlidenhet.

Jeg sa : – Uffda!

– Å nei! – svarte gutten og avbrøt.

– Det var i grunnen litt gøy!

Med tårene rett rundt hjørne sa han avslutningsvis: – Det gjorde ingen ting, jeg klødde der littegrann, – det var faktisk litt godt!

Men såpass skjønte jeg også at der fikk han seg en karamell.

Et aldri så lite uhell.

Men, han skal ha for at han prøvde å kamuflere det.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg