Costa del Krana

Jeg fikk en av de faste passasjerene på døra før jeg skulle til på byturen rundt Krana i Risør.

Han ville rett og slett bare bort for å slå av en prat med meg.

Illustrasjonsbilde fra en av turene rundt Krana 26. November 2018.

 

Etter hvert kom en til – også han var en av mine faste passasjerer.

Jeg spurte de begge om ikke de ville bli med meg rundt Krana, det ville de begge to.

Om noen lurte så hadde de begge gyldig busskort.

Jeg måtte smile litt da han ene sa: – Vi blir med deg til Costa del Krana, vi vil se på damene!

Som bussjåfør må jeg konsentrere meg om veien, så jeg vet ikke hva de fikk sett på med hensyn til damer, men noe vet jeg:

– Der er mye folk i Risør by om sommeren – det er helt sikkert!

Jeg har mange gode minner fra tiden da jeg var stasjonert i Risør.

At noen stopper opp bare for å slå av en prat er veldig koselig.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg