Bilder med kommende brud

Ikke ofte at jeg har fått slike ønsker som jeg nå skal fortelle om.

Jeg kom til endestasjonen i Kristiansand.

I samme øyeblikk som siste passasjer hadde gått ut, kom der inn ei jente, og som hadde noen merkelige ønsker.

Hun var sammen med ei gruppe jenter som skulle ha utdrikkingslag.

Og i den forbindelse ville de gjerne ha kommende brud fotografert i fanget på en med uniform.

Da var jeg plutselig den utvalgte.

Jeg må innrømme at jeg ble litt i tvil på hva jeg skulle svare.

Men jeg fikk liksom ikke betenkningstid, så jeg gikk med på dette.

Tenkte at de skulle vel forevige hendelsene for dagen bare.

Gjengen kom med mange forslag, og de hadde mange kreative ideer til stillinger for oss “modeller”.

Og de hadde konkrete ønsker om hvor jeg skulle ha mine hender i forhold til kommende brud.

Men det fikk bli med et bilde der hun var på fanget i førerstolen, hvor min hånd var på hennes lår.

Kunne ikke tillate meg å følge alle de forslagene som kom, for det var mange.

Et bilde ble også tatt på utsiden av bussen.

Der holdt jeg bare rundt henne, og da med bussen i bakgrunnen.

Man skal jo oppføre seg ordentlig vet du.

Bildene ble tatt, og de takket for velvilligheten.

Tenkte ikke på det at de bildene kanskje senere skulle vises på storskjerm – og i selve bryllupet.

Den tanken slo meg ikke i det hele tatt der og da.

Men de fikk ikke noen bilder som jeg ikke kunne stå for.

Det ble en god trøst for meg.

Men det var jo litt dumt at jeg ikke spurte om å få bildene tilsendt selv.

Kunne jo lagt de ut her.

Jeg blogga ikke den gangen, så de bildene har jeg dessverre ikke.

Men jeg har smilt av det i ettertid.

Du for noen ønsker man kan få som bussjåfør.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg