Mamma, du springer naken

Det er visst av barn og fulle folk man skal høre sannheten i fra.

En gutt satt ved siden av sin mor og plutselig sa guttungen høyt og tydelig:

– Mamma, du springer naken!

Illustrasjonsbilde

 

Hun prøvde å vri det til i nåtid, for alle kunne jo se at hun satt påkledd der i bussen.

– Du ser jo at jeg har klær på meg? – sa hun til svar, men jeg tror nok ikke at det var det gutten mente.

Jeg kunne se i speilen at moren syntes at dette var et flaut tema å snakke om – hun var raskt over på et nytt emne.

– Se på alle de fine båtene, gutten min! – og prøvde å vri det over på noe annet og mer behagelig å snakke om.

Fortsatte med å spørre: – Har du hatt det fint på skolen i dag?

Hun besvarte ikke guttens påstand i bussen, men det fikk nok gutten greie på vell hjemme vil jeg tro.

Fargen i ansiktet hennes ble heldigvis normalisert før ankomst.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg