Virket ikke uten

En av mine tidligere passasjerer hadde stor interesse for gamle hustelefoner.

Vi hadde mange gode samtaler opp igjennom tiden om hans interesse for slike.

Illustrasjonsbilde

 

Han samlet visst på gamle ting, og dermed ville han mer enn gjerne ha min gamle hustelefon når han hørte om at jeg hadde kuttet ut vår.

Noen måneder senere spurte jeg han om han hadde fått liv i hustelefonen – om han fikk den til å virke.

Da svarte han: – Hustelefonen virket ikke uten “harmonent”!

Jeg skjønte jo det at han mente abonnement, men ville ikke korrigere han på det.

Alle kan uttale noen ord litt feil – det har vi nok alle opplevd fra tid til annen.

Jeg måtte uansett smile litt der for meg selv.

For meg ble det et gullkorn til i hverdagen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg