Kiss my ass

Av og til så kan jeg ikke la være med å le, for noen passasjerer er utrolig slagferdige.

Jeg fikk en telefon og besvarte den med min handsfree og skjønte at jeg igjen fikk telefon ifra “Microsoft!

Noen som påstod at jeg hadde problemer med min computer.

Jeg svarte hele tiden: – Du må snakke norsk!

Da jeg hadde lagt på sa jeg til de to eldre damene på bussen:  – Det var bare en utlending som prøvde seg på å utgi seg fra å være i fra Microsoft!

Illustrasjonsbilde

 

Da sa den ene av de to eldre damene: – Jeg svarer bare “kiss my ass” når det skjer og legger på! – sa hun.

Jeg hadde aldri trodd at en slik setning kunne komme fra den kanten – desto mer ble det en god latter på alle oss tre.

Hun hadde tydeligvis lite til overs for slike samtaler ifra “Microsoft”.

De betjente hun ganske fort – da var prektigheten hennes lagt en smule til side kan du si.

Det var tydelig at slike oppringninger hadde hun også fått.

Neste gang skal hun få lov å svare for meg om ringer igjen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg