Har det klikket for deg

Jeg kjører jo stort sett alle typer mennesker – noe jeg har gjort det i alle år som jeg har vært bussjåfør.

Er det kun barn ombord kan jeg fint bli barnslig og møte barna på de sitt nivå med hensyn til tull og tøys.

Illustrasjonsbilde er tatt oppe på Valle i Setesdal 28. Mai 2007. Her er vi på vei hjem fra Vestlandet.

 

Jeg ser jo selvfølgelig an hvilke typer mennesker jeg har med meg når jeg av og til er i det “rette” humøret.

Har litt lett for å høre litt “feil” med vilje og gjentar av og til for eksempel feil dag når vi nærmer oss for eksempel helg.

Er det julen som står for døren kan jeg kanskje si: – Det er jo snart påske, det blir koselig!

En dag virket det som om opptrekkingen min tydeligvis nådd sitt høydepunkt.

Da sa den ene gutten: – Alf Otto, jeg tror det har klikket for deg! – det virket som om det ikke var håp for meg, han lo.

Jeg kan avslutningsvis si at barna er reflekterte, via dem får man fort rede på hvordan man ligger an.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg