– At det går an!

I dag når jeg tok kvelden måtte jeg flire litt for meg selv.

Min kollega hadde nemlig parkert midt i en vanndam.

– At det går an! – tenkte jeg og la inn min veske bak i min egen bil.

Jeg vil ikke vise å hvem sin bil det var, men her ser dere selv åssen det så ut.

 

Da alt mitt var vell ombord i min egen bil ble jeg litt paff for min egen parkering.

Du kan si det slik at smilet mitt ble fort endret til åpen munn, for der hadde jeg gjort samme tabben.

Vi delte faktisk samme vanndam.

Her står jeg og må gå på helene for å ikke bli dyvåt.

 

Jeg skjønte at han var ikke alene om å få parkert i dag.

Utrolig mye vann som var kommet i løpet av dagen.

Tror ikke jeg parkerer der i morgen om ikke det har blitt vår over natta.

– Det er vel tvilsomt at våren kommer så fort nå i januar!


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg