Skrytte av verdikort

I vårt område har vi er produkt som vi kaller verdikort.

Og jeg skrytte til noen damer om at her var det gode penger å spare ved bruken av det.

Jeg sa at de kunne til og med bruke det over hele Agder.

Illustrasjonsbilde

 

Da avbrøt den ene meg og sa: – Kan vi bruke det i restauranten også, sjåfør? – og alle damene lo.

Jeg svarte litt spøkefullt: – Du kan jo prøve?

De forstod jo etterhvert at dette kortet kun var tiltenkt for bruk på våre busser.

Men jeg la jo til: – Du sparer jo såpass mye ved bruk, at du får mer penger til å bruke i restauranten!

De var på vei til byen, og skulle tydeligvis ut å ha seg litt godt i glasset.

Og de lurte på om det var meg som skulle ha returen også.

– Det blir ikke meg som kjører på den avgangen, dessverre!

– Da får dere en kjekk kollega å sitte på med! – og jeg smilte tilbake.

De gjorde meg bare oppmerksom på at de muligens ble noe mer snakkesalige da.

Du for et godt humør på dem.

Slike damer trengte ikke mer i glasset for å få mer humør kan du si.

Etter at de gikk ut av bussen nede i byen – snakket de videre om dette flotte tilbudet som verdikort er.

Kunne høre dem snakke sammen i det jeg lukket dørene.

Så de fikk det med seg.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg