Vil ikke ha Facebook eller data

Hadde med ei eldre dame på bussen – og som absolutt ikke skulle ha Facebook.

Og ikke skulle hun ha data eller andre slike dubiditter.

Det var hun fast bestemt på.

Illustrasjonsbilde

– Nei hvorfor skal jeg se hva naboen har på maten, liksom!

– Jeg har nok med avisene! – sa hun.

Og ramsa opp alle de avisene som er i distriktet.

Til og med VG og Dagbladet ble nevnt.

Tror nok at en data og Facebook ikke er noe verre.

Men vi har våre vaner og rutiner.

Slik er det.

– Kanskje naboen din er i avisen i dag! – sa jeg litt humørfylt.

Da lo hun godt.

Ofte er det de som ikke har det – som vet hvordan ting virker best.

Rart det der.

Men det turte jeg ikke å si til henne.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg