Bamsen jeg fikk til en bursdag

Denne kameraten har fulgt meg gjennom mange år.

Han fikk jeg til en bursdag for lenge siden, gitt av en god venn.

Bamsen satt fast i frontruta på bussen jeg kjørte, og bamsen fikk mange fine turer i gjennom by og bygder.

At den ikke ble borte på noen av turene – ja det er et lite mirakel i seg selv.

For det hendte at jeg fikk høre: – Åh, er det der bamsen vår er!

Nå er han fast på kontoret mitt.

Han har tatt ut sin afp, og blir nå sittende hjemme på kontoret mitt heretter.

Dette er pga at jeg har ikke lengre en fast buss, men kjører mange forskjellige busser.

Men han er alltid til en oppmuntring når jeg er på kontoret mitt.

Bamsen gir meg mange gode minner fra en svunnen tid.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg