Fikk klage på at jeg kom for sent

Jeg skulle hente ei gruppe på Gardermoen.

Illustrasjonsbilde

Fikk beskjed om å henvende meg til trafikklederen der på flyplassen når jeg kom frem.

Det gjorde jeg, og fikk også sagt i fra om hvilket fly jeg venta på.

De fikk mitt telefonnummer, og jeg plasserte bussen på venteområde som avtalt.

Jeg kunne ikke gjøre noe annet da enn å vente.

Var ute i god tid, så det var bare å vente til trafikklederen gav meg beskjed om at mitt fly hadde landet.

Tiden gikk, og plutselig ringte telefonen.

Da ringte min egen trafikkleder på Sørlandet!

Og som lurte på hvor i all verden jeg hadde gjort av meg.

Gruppa hadde landet for lengst, og hvor er bussen, liksom?

Jeg fikk forklart at jeg stod klar på venteplass, og hadde ikke hørt noe fra trafikklederen på flyplassen.

Men, jeg starta fort opp bussen og kjørte frem.

Måtte bare beklage forsinkelsen, selv om den feilen ikke var min.

Av og til er det det lureste man kan gjøre.

Da min gruppe var vel ombord – satte vi nesa mot Sørlandet.

Endelig kunne vi alle slappe av.

Tok etterhvert mikrofonen og ønsket dem velkommen, presenterte meg og fikk beklaget det hele.

Heldigvis så skjønte de meg.

Så turen fikk en fin slutt.

Men når slike misforståelser skjer er det fort å bli overgitt.

Iallefall om man har reist langt.

Kanskje er dem sultne, kanskje trøtte etter en lang flyreise.

Det var en koselig gruppe, og som jeg kjører gjerne for igjen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

2 kommentarer
    1. Ja litt dumt at det ble unødvendig venting for gruppa. Årsaken kan ha vært at trafikklederen på flyplassen ikke ville ringe meg før siste mann var klar i tollen. Slik at jeg ikke oppholdt en trafikkert holdeplass. Men lederen for gruppa tok sikkert selv kontakt med min egen trafikkleder på Sørlandet for å få fortgang i saken. Legger ikke skylden på noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg