En kommende konditor

Å kjøre skolebuss er bare så gøy.

Og spesielt når jeg får inn skoleelever som har noe fint de gjerne vil vise meg.

Hadde med ei jente som har vært ute på utplassering på Baker Jørgensen i Arendal.

Sofie har som mål å bli konditor, og hun satser høyt.

En dag vil hun satse på å starte for seg selv.

Og på bussturen hjem ville hun vise meg sitt mesterverk.

Her er kaka som Sofie Liane har laget selv.

 

Navn og bilde er lagt ut med tillatelse.

Slike mål i livet står det respekt av.

Hun er bare 18 år, og er allerede så flink.

Ønsker henne bare lykke til.

Ikke gi opp dine mål i livet.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg