En viktig beskjed fra en våken passasjer

Vi nærmet oss Arendal by.

Den gangen hadde jeg litt informasjon ang viktige korrespondanser over høgtaleren.

Da jeg var ferdig med dette – reiste det seg en noe brisen passasjer seg opp .

Du kan si han trengte ikke mikrofon.

Med klar og høy røst kunne han informere: – Og Polet åpner kl 10!

Så da fikk mine passasjerer de opplysninger som skulle være verdt å vite, inkl når Vinmonopolet åpnet.

En beskjed som tydelgvis i flg han selv var viktig å gi sine medreisende.

Det ble en god latter i bussen, og det liker jeg.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg