En hyllest

En dag jeg kjørte skoleelever til bading.

Og vel hjemme etter endt tur – så stod der en god del folk der – der vi skulle kjøre inn på parkeringsplassen ved skolen.

Rett før jeg fikk stoppet bussen – reiste den ene gutten seg, og sier forventningsfullt og slagferdig: – Jaha , er de kommet for å hylle oss?

Han hadde sikkert gjort en hederlig innsats i bassenget, og kunne sikkert tenkt seg litt hyllest ved sin ankomst.

Jeg måtte smile.

For han var bare så utrolig rask og slagferdig.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg