GT transport på Norge Rundt i 1999

GT transport som han kaller seg selv, hadde jeg gleden av å ha med på bussen flere ganger.

Han er en mester til å lage lyder som ligner på tunge kjøretøyer.

Her kan du se han fra programmet i Norge Rundt.

Det ble sendt 10 desember i 1999.

Trykk her for å se det fra NRK’s arkiver.

Når han i programmet etterligner påslag av handbremse sitter han i min buss.

En gang ble jeg selv lurt.

Trodde mitt sidevindu sto åpent på en gløtt, og prøvde å lukke det flere ganger, for det plystra så i vinden!

Men det hjalp ikke!

Skjønte jo det etter hvert at det var GT som lagde lyden, for den opphørte da jeg så hans smil i speilen.

Han var fornøyd da.

Gøy at NRK tok mitt tips alvorlig og lagde dette fine innslaget i samråd med hans mor.

Og at GT selv, og Jens på ASG i Arendal ville bli med på dette, fantastisk!

Jeg er sikker på at mange her på Sørlandet kjenner denne lyd-eksperten igjen.

Og mange har tuta i sitt horn når de passerte hans hjem langs E18.

Noe jeg vet at GT satte stor pris på den gangen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg